گرامی در گفتوگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به این که برای ساخت این خط از 7 خان عبور شده است، اظهار کرد: در بعضی از مناطق تا سقف تونل آب بود اما توانستیم با احداث زهکشها و پمپاژ و ایوزالاسیون آب را بیرون تونل نگه داشتیم و در حال حاضر بدون هیچ مشکلی ایستگاهها ساخته شده است.
وی تصریح کرد: در مسیر ساخت نیمه شمالی وجود سنگهای بزرگ و در بخش ساختمانی وجود خاکهای ریزشی کار را سخت کرده اما به لطف خدا و تلاش مهندسان و کارگران ایرانی کار به خوبی با سرعت و دقت خوبی به پایان رسیده است.
وی با اشاره به این که کار کردن در زیرزمین با سختیهای بیشتری همراه است، گفت: با توجه به مسیر شیبدار در این خط در عمیقترین ایستگاه به 60 متر زیرزمین رسیدهایم که ایستگاه قائم در شمالیترین نقطه پایتخت است.
گرامی افزود: تردد در عمیقترین ایستگاه را هم با گروههای پله برقی که نصب شده است، راحت کردهایم و به راحتی میتوانند از این ایستگاه استفاده کنند.
انتهای پیام/