سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

وبا در راه است

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از احتمال شیوع بیماری التور همزمان با فرارسیدن پیک دوم این بیماری و آغاز سال تحصیلی در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهرداد شریفی با بیان اینکه با فرارسیدن فصل پاییز وارد پیک دوم بیماری التور در استان می شویم اظهار داشت: در صورت بی توجهی به بهداشت به ویژه بهداشت مدارس، ممکن است با شیوع این بیماری مواجه گردیم.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری 200 هزار دانش آموز در شرق و غرب اهواز به مدرسه می روند و اگر در پیک نخست بیماری التور در تابستان تدابیری اندیشیده نشده باشد در پیک دوم این بیماری در پاییز با مشکل مواجه خواهیم شد.

شریفی رعایت نکردن مسایل بهداشتی را تهدیدی برای شیوع التور در اهواز دانست و گفت: امیدواریم پیک دوم این بیماری به سلامت گذرانده شود.

مهرداد شریفی رفع نواقص بهداشتی مدارس از جمله آهک پاشی فاضلاب ها، گندزدایی آب مخازن، ساماندهی سرویس های بهداشتی و استفاده از مایع دستشویی را از مواردی بیان کرد که باید مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد، در غیر این صورت بیماری التور شایع می شود و می تواند همه افراد را درگیر کند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در خاتمه خواستار جمع آوری فروشندگان دوره گرد مواد غذایی در اطراف مدارس شد.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: اهواز ، شیوع ، وبا ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.