سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«از ساقه تا صدر» مستندی در جهت مبارزه با بیگانگان

مستند «از ساقه تا صدر» زندگی‌نامه استاد گرمارودی و این کار در جهت مقابله با توطئه شبکه‌های بیگانه ساخته شده است.

امیر مهر‌یزدان کارگردان مستند «از ساقه تا صدر» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای این مستند اظهار داشت: این مستند با ژانر روایی زندگی سیاسی، اجتماعی، حماسی و شاعرانه استاد محمد اسدی گرمارودی را به تصویر کشیده است.

وی بیان کرد: استاد گرمارودی از نخبگان سیاسی و انقلابی کشور به حساب می‌آید و هدف من از ساخت این مستند مقابله با اقدامات ظالمانه شبکه‌های ماهواره‌ای در خراب کردن چهره‌های نخبه سیاسی و انقلابی کشور است.

مهریزدان افزود: به خاطر وضعیت جسمی استاد و همچنین مقتضیات سنی ایشان ما در این مستند لوکیشن خاصی نداشتیم و برای فیلمبرداری و ساخت این مجموعه استاد را به استدیو آورده و گفتگوها را فیلمبرداری کرده‌ایم.

این مستندساز ادامه داد: از دیگر اهداف من از ساخت چنین مستندی رسوا کردن شبکه‌های فارسی زبان بیگانه است که در آن سوی مرز‌ها اسوه‌های تقلبی را به مردم خصوصاً نسل جوان به جای نخبگان دلسوز کشورمان نشان می دهند.

وی ابراز داشت: در ساخت این مستند سازمان هنری رسانه‌ای اوج من را حمایت کرده و در این راه انقلابی و ارزشی کمک شایانی به من مرحمت کرده‌اند.

مهریزدان تصریح کرد: این مستند 50 دقیقه‌ای سیاسی، حماسی از نوع روایی است و در آن ابعاد مختلف زندگی استاد گرمارودی به تصویر کشیده شده است.

شایان ذکر است؛: «فصل تیتر»، «بهترین روزهای زندگی» و «زمزمه ایادت» از دیگر آثار این مستند ساز هستند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.