سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

اجرای طرح آمایش سرزمین حبله رود در 1.5 میلیون هکتار

طرح حوزه آبخیز حبله رود به عنوان تنها رودخانه در استان سمنان در شهرستان گرمسار، به عنوان طرحی بین المللی، با مشارکت استانهای تهران و سمنان و مردم منطقه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ هوشنگ جزی مدیر اجرایی طرحهای بین المللی حبله رود و منارید در سازمان جنگل ها از برنامه آمایش سرزمین حوزه طرح مدیریت پایدار منابع آب و خاک حبله رود خبرداد و افزود: این برنامه با مشارکت کارشناسان دستگاه های مختلف اجرایی، علمی و تحقیقاتی استانهای تهران و سمنان در قالب کمیته فنی طرج، در سطح 1.5 میلیون هکتار انجام شده است.
 
جزی، هماهنگی بین دستگاهی را لازمه دستیابی به اهداف آمایش سرزمین در طرح حبله رود دانست و گفت: لازمه دستیابی به اهداف آمایش، تدوین برنامه پایش وارزیابی با همکاری کلیه دستگاه های دست اندرکار است و این امر در طرح مدیریت پایدار منابع آب وخاک حبله رود به انجام رسیده است.

مدیر اجرایی طرح بین المللی حبله رود و منارید در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، عامل موفقیت این طرح را هماهنگی و تعامل بین دستگاه های ذیربط دانست و گفت: باید از فعالیت نهادهای مرتبط با این پروژه بین المللی تقدیر کرد و امیدواریم با همکاری های متقابل بین نهادهای اجرایی، دانشگاهی، پژوهشی و مدیریتی، شاهد موفقیت طرح های آمایش طبیعی از این دست باشیم.

انتهای پیام/س
برچسب ها: طرح ، امایش ، حبله رود ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.