سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

امکان ثبت نام از پذیرفته شدگان نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی در مهر امسال فراهم شد

پذیرفته شدگان نیمسال دوم 95-94 دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد می توانند از مهر ماه امسال ثبت نام و ادامه تحصیل دهند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت : بر اساس بخشنامه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی این گروه از پذیرفته شدگان می توانند برای ادامه تحصیل از مهر ماه سال جاری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان مراجعه و ثبت نام نمایند .

علی اکبر شیوخی افزود : طبق این بخش‌نامه واحدهای دانشگاهی می‌توانند با رعایت سقف 30 نفر برای هر کلاس مقطع کارشناسی ارشد و 10 نفر برای هر کلاس دکتری تخصصی، پذیرفته‌شدگان را ثبت نام کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در خصوص قبول شدگان سال های گذشته در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد و بازماندگان از تحصیل کلیه مقاطع تحصیلی اضافه کرد : این دسته از داوطلبان و دانشجویان که به هر دلیل از ادامه تحصیل بازمانده و یا در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده و نتوانسته اند ادامه تحصیل دهند مطابق بخشنامه این دانشگاه می توانند بدون احتساب سنوات تحصیلی و بدون پرداخت شهریه ترم های عدم مراجعه نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل خودشان مبادرت نمایند

وی گفت : البته بخشنامه بازماندگان از تحصیل مشمول دانشجویان رشته های علوم پزشکی ، دانشجویان اخراجی و کسانی که با آرای قضایی و کمیته های انضباطی از تحصیل منع شده اند نمی گردد .

وی در پایان تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با 350 عضو هیات علمی ، سه مجتمع بزرگ خوابگاهی ، سه مجموعه بزرگ ورزشی و حدود 80 کارگاه و آزمایشگاه بزرگترین مجموعه آموزش عالی در استان زنجان می باشد .


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: امکان ، ثبت نام ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.