سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

اجرای طرح های کمپوست و نیروگاه زباله سوز در مازندران

هم اكنون طرح های كمپوست در شهرستان های بهشهر، قائم شهر، نور، بابل و تنكابن و نيروگاه زباله سوز در ساری و نوشهر در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری؛ استاندار مازندران دیروز در ديدار برخی از نخبگان جوان و فعالان اجتماعي و محيط زيست با اشاره به اجرای طرح های كمپوست و نيروگاه زباله سوز در شهرهای مختلف مازندران، گفت: به ميزان 150 ميليون يورو تسهيلات به اجرای طرح فاضلاب شهرهای قائم شهر، آمل، محمود آباد، تنكابن و رامسر از بانك توسعه اسلامی اختصاص خواهد يافت.

فلاح جلودار افزود: بايد با هم افزايی،اتحاد و استفاده از همه ظرفيت ها و توانمندی ها، در حفظ و صيانت از اين عرصه های خدادای تلاش كنيم.

وی بر تقويت تشكل های مردم نهاد و استفاده از توانمندی آن ها در حوزه های مختلف استان تاكيد كرد.

استاندارمازندران با اشاره به اين كه برای مديريت زباله و فاضلاب در استان برنامه داريم، گفت: هم اكنون طرح های كمپوست در شهرستان های بهشهر، قائم شهر، نور، بابل و تنكابن و نيروگاه زباله سوز در ساری و نوشهر در دست اقدام است.

ربيع فلاح جلودار افزود: در تلاش هستيم به ميزان 150 ميليون يورو براي اجرای طرح فاضلاب شهرهای قائم شهر، آمل، محمود آباد، تنكابن و رامسر از بانك توسعه اسلامي تسهيلات دريافت کنیم.

استاندار با اشاره به اينكه هر طرح و اقدامی در مازندران بايد با پيوست زيست محيطی به تصويب برسد،افزود:عقب ماندگی مازندران در مهار آب های سطحی بايد جبران شود.

فلاح، افزود: 100 هزار هكتار از اراضی شاليزاری استان كه مشكل ماندابی دارد، بايد با زهكشی رفع شود.

در اين ديدار 12 نفر از نخبگان و فعالان محيط زيستی به ارايه نقطه نظرات و ديدگاه های خود در راستا پرداختند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.