سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راکون حیرت انگیز ! + تصاویر

یک راکون وحشی خودش یاد گرفته با سنگ به شیشه بزند و تقاضای غذای بیشتری کند!

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، این راکون فوق‌العاده که راکسی نام دارد، غذای گربه‌ها را می‌دزدد و جالب است بدانید وقتی این کار را انجام می‌دهد که گربه‌های بی‌نوا از پشت پنجره خانه او را تماشا می‌کنند و راهی برای بیرون رفتن ندارند. گاهی راکسی پس از خوردن غذای آن‌ها در خانه را هم می‌زند و تقاضای غذای بیشتری می‌کند! اما ازآنجایی‌که با پنجه‌هایش نمی‌تواند صدای بلندی ایجاد کند، خودش یاد گرفته سنگی بردارد و به شیشه بزند.

سروکله این راکون شیطان حدود یک سال پیش اطراف خانه سویز چین اهل ساراسوتای فلوریدا پیدا شد. به گفته سویز هر وقت سنگ راکون را به‌جای دوری پرتاب می‌کند، او می‌رود و با سنگ دیگری برمی‌گردد!

سویز که خود به عنوان داوطلب در یکی از پناهگاه‌های حیوانات مشغول به کار است می‌گوید: قبلاً توسط یک حیوان هار موردحمله قرارگرفته و در مورد بلند کردن یا نگهداری از حیوانات وحشی به وی هشدار داده‌اند. بااین‌حال او تلاش دارد به مردم آموزش دهد اگر راکونی را اطراف خود می‌بینند لزوماً هار نیست و درواقع بسیاری از این راکون ها مادر هستند و فقط دنبال غذا می‌گردند. ظاهراً راکسی هم در همان نزدیکی چند توله کوچک دارد.







انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.