سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی زیر مسجدالاقصی شهر می سازد

رژیم صهیونیستی در سال 2020 ميلادی، شهری که زير مسجد الاقصی در دست ساخت دارد را افتتاح می کند .

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره، دبیر کل شورای اسلامی- مسیحی یاری قدس و مقدسات اعلام کرد رژیم صهیونیستی در حال ساخت شهری زیر مسجد الاقصی است که در سال 2020میلادی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: "حفاریها در قدس اشغالی همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی این مسئله را انکار می کند. این شهر که در آینده افتتاح می شود پذیرای شش میلیون نفر خواهد بود. حفاریها در هشت متری زمین ادامه دارد. چهار حفاری در اطراف و زیر مسجد الاقصی در حال انجام است. رژیم صهیونیستی با ساخت سه شهرک بزرگ در حال محاصره مسجد الاقصی، محله های عربی و روستاهای اطراف قدس است."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
بله به نظر می رسد آنها دور از چشم دیگران زیر مسجد الاقصی در حال ساخت شهر و معبد سلیمان هستند و وقتی تکمیل شد ظرف یک شب تا صبح با تخریب پوسته شهر و مسجد الاقصی، معبد را افتتاح خواهند کرد
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
تلاش مذبوحانه صهیونیست ها ، زبونی و بی هویتی آنها را با اهانت و تخریب اماکن مقدس ادیان ابراهیمی به جهانیان نشان می دهد .
صهیونیست ها حتی با پیروان حضزت موسی کلیم الله ( ع ) رفتار خوبی ندارند . آنها نژاد پرست و خواهان تسلط همه جانبه بر دنیا هستند ، که این آرزو را به گور خواهند برد .