سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه‌ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش به مناسبت هفته دفاع مقدس

جنگ هشت ساله، جنگ دو کشور و دو ارتش نبود؛ جنگ ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملتی که تصمیم داشتند حداکثر فشار ممکن را از لحاظ اقتصادی و غیره بر او وارد بیاورند بود، تا از راهی که در پیش گرفته برگردد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای را به شرح ذیل صادر کرد:

جنگ هشت ساله، جنگ دو كشور و دو ارتش نبود؛ جنگِ يك ائتلاف نانوشته جهانى عليه ملتى كه تصميم داشتند، حدّاكثر فشار ممكن را از لحاظ نظامى، اقتصادى و غيره بر او وارد بياورند بود، تا از راهى كه در پيش گرفته برگردد؛ ولى نتوانستند.          "مقام معظم رهبری حفظ‌ الله"

دفاع، مقدس‌ترین عبارت آشنا برای ایرانیان است و واژه دفاع مقدس سال‌هاست که با پوست و استخوان این ملت آزادیخواه عجین گشته است. ملتی که در تاریخ معاصر خود هرگز آغازگر هیچ تجاوزی نبوده‌اند و قهرمانانه در همه برهه‌ها از تمام ارزش‌ها و ارضیت خود دفاع کرده‌اند.

31 شهریور 59 سرآغاز فصل نوین از تاریخ کشوری است که در بهمن 57 بساط طاغوت را در هم پیچیده و حکومت اسلامی را برگزیدند، دفاع مقدس با همه جلوه‌های شکوه و عظمت خود پیام بزرگی برای همه جهان استکبار داشته و دارد و آن عبارت است، از مقاومت تا پای جان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی. یقینا ثبات امنیتی و آسایش امروز کشور در همه سطوح مرهون ایثارگری فرزندان این ملت است.

قدردانی از ایثارگرانی که آن جلوه‌های شکوه را آفریدند وظیفه اصلی مسئولان کشور و آحاد جامعه بوده و مهم‌تر از آن حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و پیام‌های بزرگ آن است. پیام شهدا در این عرصه حساس و تاریخی کشور عدم سازش و تسلیم در مقابل ابرقدرت‌هاست پیام شهدا چیزی نیست جز حمایت و پیروی همه جانبه از ولایت و پیام شهدا این است که ما می‌توانیم و دفاع همچنان باقی است.

دفاعی که امروز در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور شکل گرفته و بازهم جوانان غیور این مرز و بوم مظلومانه و با تمام توان در آن می‌جنگند تا ایران اسلامی همچون گذشته سرافراز و سربلند باشد و جمهوری اسلامی الگویی باشد برای همه آزادیخواهان جهان.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در این ایام مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام ره و شهداء عزیز همچنین تقدیر از ایثارگری ایثارگران کشور فرصت را غنیمت شمارده و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای حفظ الله تجدید بیعت نموده و عرضه می‌داریم فرزندان شهدا و ایثارگران کشور همچون پدارن خود تا پای جان بر سر بیعت الهی خویش هستند و منتظر اشارتی از آن رهبر فرزانه‌اند.

و من‌الله توفیق

"جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار"

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.