سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذکایی:

خواسته‌های غیر منطقی مانع پخش بازی نفت شد

دبیر شورای سیاستگذاری ورزشی صدا و سیما گفت: شرکت طرف مذاکره با ما برای پخش بازی نفت تهران خواسته‌های غیر منطقی داشت بر این اساس این بازی را پخش نکردیم.

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین ذکایی عنوان کرد: ما از اهمیت این مسابقه به خوبی آگاه بودیم اما شرکتی که با آن برای پخش دیدار نفت تهران مقابل الاهلی امارات مذاکره کرده بودیم. خواسته‌ها و شروط غیر منطقی داشت به همین دلیل نتوانستیم سیگنال این بازی را دریافت کنیم.

ذکایی بیان کرد: ما از اهمیت این بازی با اطلاع بودیم اما زمانی که کار از اصول حرفه‌ای خود خارج شود و بحث منافع مالی و بیت‌المال پیش بیاید مجبور به مقاومت هستیم چرا که در این صورت در پخش رویدادهای بعدی دچار مشکل خواهیم شد.

وی درباره خواسته‌های شرکت طرف مذاکره کننده، گفت: مسائلی در جزئیات از جمله بحث‌های مالی وقتی باعث شد که با شرکت مربوطه به توافق نرسیم به هر حال خواسته‌ها و شروط آنها غیر معقول بود.

دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صدا و سیما درباره گفتارهای منصوریان که از حضور عوامل برنامه 90 در امارات تشکر کرده است، تصریح کرد: برنامه 90 به تنهایی تصمیم گیرنده نیست و با مجوز گروه ورزشی شبکه سه و مدیران شبکه به امارات رفته بود.

این موضوع نشان می‌دهد که شبکه سه سیما برای حضور نفت در آسیا اهمیت زیادی قائل بود.

ذکایی بیان کرد: از منصوریان دوست خوبم توقع داشتم قبل از اینکه موضوع منافع ملی و اینکه صدا و سیما هر جا منفعت مالی نداشته باشد بازی‌ها را پخش نمی‌کند را اعلام کند اطلاعات لازم را جمع آوری کرده با از خود ما سوال می‌کرد و بعد به اظهار نظر می‌پرداخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما این موضوع را به حساب فشارهایی که روی این تیم برای کسب نتیجه وجود داشت، می‌گذاریم و امیدواریم منصوریان همچون گذشته در ادامه راه نیز موفق باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.