سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

دعوت از دو هندبالیست خراسان شمالی به اردوی تیم ملی

دو هندبالیست استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت:هندبالیست نوجوان شهرستان گرمه و شیروان به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند.

باقری افزود: تیم هندبال شهرستان گرمه در مسابقات بین‌المللی جام نهاد ریاست جمهوری از تاریخ 24 مرداد تا اول شهریور حضور یافت و در رقابت با تیم‌های قدرتمندی چون سبزوار و قم، نمایش خوبی از خود به جای گذاشت.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که با حضور 84 تیم داخلی و 6 تیم خارجی برگزار شد، استعدادیاب‌های فدراسیون هندبال تمامی بازیکنان تیم‌ها را زیر نظر گرفتند و از تیم هندبال گرمه 4 بازیکن به نام‌های امیر کمالی، محمد رجب‌زاده، ابوالفضل یار محمدی و ابوالقاسم صادقی را در انتخاب اولیه خود قرار دادند.

باقری اظهار داشت: پس از پایان مسابقات، مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از بازیکنانی جهت حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد و امیر کمالی از هندبالیست‌های شهرستان گرمه نیز موفق به کسب سهمیه حضور در این اردو شد.

وی گفت: در حال حاضر این بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی به اصفهان اعزام‌شده و این اردو از تاریخ 26 شهریور تا 29 شهریور برگزار می‌شود.

خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شیروان نیز از دعوت هندبالیست شیروانی به اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: امین ایمانی با درخشش در بازی های بین المللی جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد از طرف کادر فنی فدراسیون انتخاب و به این اردو که اواخر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود دعوت شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.