سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فدراسیون هندبال کویت تعلیق شد

فدراسیون جهانی هندبال ،فدراسیون هندبال کویت را به دلیل برگزار نکردن مجمع عمومی انتخاباتی به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی هندبال اعلام کرد در 8 سال گذشته بارها سعی داشتند تا اوضاع فدراسیون هندبال کویت را با فدراسیون جهانی هماهنگ کنند، اما در این امر ناموفق بوده‌اند، همین موضوع باعث شده آنها فدراسیون هندبال کویت را تعلیق کنند.

هیات مدیره به رسمیت شناخته نشده فدراسیون هندبال کویت نتوانست مجمع عمومی برگزار کند ،این مسئله فدراسیون جهانی هندبال را واداشت با حمایت کمیته ملی المپیک کویت و فدراسیون هندبال آسیا، کمیته موقتی را تشکیل دهد.

اما رئیس سابق فدراسیون هندبال کویت از واگذاری اداره این فدراسیون به کمیته موقت خودداری کرد.

و پس از آن که وزارت ورزش و جوانان کویت نیز به درخواست فدراسیون جهانی برای مداخله در این امر واکنشی نشان نداد. فدراسیون جهانی اعلام کرد چاره‌ای جز اقدام برای این نهاد باقی نمانده بود. این بدان معنی است که فدراسیون کویت به حالت تعلیق درآمده و اجازه حضور در هیچ مسابقه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی را نخواهد داشت.

همه مربیان، بازیکنان، داوران و باشگاه‌ها شامل این تعلیق می‌شوند.

کویت یکی از کشورهای قدرتمند در هندبال است که در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه موفق به کسب مدال طلا شد. این کشور در بازی‌های آسیایی بانکوک و بوسان عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد. این تیم 4 بار قهرمان آسیا شده است.

کویت همچنین دوبار در المپیک حضور داشته که در المپیک 1980 و 1996 عنوان دوازدهمی را کسب کرد.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.