سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم بهزیستی، مقر دبیرخانه دائمی گردهمایی مدیران شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را به عنوان مقر دبیرخانه دائمی گردهمایی انتخاب شد.

فرهاد طباطبایی‌قمشه عضو هیأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: دبیرخانه برای برقراری تعامل بیشتر میان وزارت بهداشت و شرکت‌های دانش بنیان دایر می‌شود.

این خبر همچنین حاکیست، این دبیرخانه ضمن پاسخگویی به سؤالات و پژوهشگران در ارتباط با فعالیت‌های فناورانه دانش بنیان، نسبت به ساختاربندی مراحل اجرایی و چگونگی برگزاری گردهمایی‌های بعدی مدیران شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اقدام می‌کند.

فراخوان از محققان و پژوهشگران فناور برای مشارکت در گردهمایی‌های بعدی مدیران شرکت‌های دانش بنیان، پیگیری امور اجرایی برگزاری گردهمایی مدیران شرکت‌های دانش بنیان، ارائه اطلاعات لازم و ایجاد پل ارتباطی بین معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با شرکت‌های دانش بنیان و فناوران آن‌ها، از دیگر برنامه‌های دبیرخانه دائمی گردهمایی مدیران شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با 26 دپارتمان تخصصی، به تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و 700 نیروی متخصص در رشته‌های خاص همچون "مدیریت رفاه اجتماعی، سلامت اجتماعی (و تعیین کننده‌های آن)، سلامت روانی و توانبخشی مانند کاردرمانی، گفتاردرمانی، ارتوپدی فنی، فیزیوتراپی، مددکاری اجتماعی، مشاوره خانواده، سالمندشناسی، رشد و پرورش کودکان پیش از دبستان و همچنین روانپزشکی و روانشناسی" می‌پردازد که در برخی از این رشته‌ها به عنوان تنها برگزار کننده دوره‌های تحصیلات تکمیلی و PhD و در تعدادی از آن‌ها نخستین مجری دوره‌های تحصیلات تکمیلی در کشور و حتی کشورهای منطقه شناخته شده است.

دانشگاه علوم بهزیستی زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند و دارای هشت مرکز تحقیقات فعال در زمینه سلامت روانی، سلامت اجتماعی و توانبخشی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.