سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویارویی زودتر از موعد با حریفان جهانی

سانداکار طلایی جهان گفت: در مسابقات بین الملی جام پارس دو ماه زودتر از رقابت های جهانی اندونزی با اکثر حریفانمان رو به رو می شویم.

سجاد عباسی سانداکار طلایی آسیا و جهان و ملی پوش وزن منفی 75 كيلوگرم كشورمان در گفتگو با حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: اعلام کرد: با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام پارس به رقابت‌های جهانی اندونزی اکثر تیم های برتر دنیا با تركيب اصلی خود در این پیکارها حاضر می شوند و در واقع یک مبارزه زودتر از موعد با حریفان جهانی خود داریم که این به آمادگی مان کمک بسیاری میکند.
وی تاکید کرد: البته جام پارس مهمترین رویداد در ووشو پس از مسابقات جهانی و آسیایی محسوب می شود و همیشه کشورهای حاضر با توان خوبی در این رقابت ها شرکت میکنند و اکثر اوقات نفرات برتر آسيا و جهان در جام پارس حضور دارند، اما فاصله دوماهه امسال تا مسابقات جهانی اندونزی به بالا بردن سطح کیفی این رویداد مهم کمک بسیاری کرده است. 
دارنده مدال طلای آسیا گفت: با توجه به سطح کیفی رقابت های جام پارس حضور اردونشینان مسابقات جهانی اندونزی در اين جام بهترین تدارکات برای آنان محسوب می شود و طی برگزاری مبارزات، مربیان با نقاط ضعف و قوت ووشوکاران آشنا می شوند و با شناسایی توانایی و کمبودها به رساندن ووشوکاران به شرایط آرمانی برای مسابقات جهانی اندونزی کمک شایانی می کنند.
گفتنی است: مسابقات بین الملی ووشوی جام پارس طی روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 شهریورماه در سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام
برچسب ها: ساندا ، جهانی ، جام ، پارس ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.