سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همتی: متاسفم که ندری آن حرکت زشت را کرد/ نمی‌دانم دلیل اخراجم چه بود

بازیکن تیم هندبال پاس همدان با انتقاد از عکس‌العمل شدید سجاد ندری در جریان بازی تیم‌اش برابر منتخب تهران گفت دلیل اخراجش را نمی‌داند.

دیدار تیم‌های هندبال منتخب تهران و پاس همدان که با برتری 24 بر 16 تهرانی‌ها به پایان رسید، در نیمه نخست صحنه عجیبی را در بر داشت. سجاد ندری بازیکن ملی‌پوش منتخب تهران در یک درگیری و زمانی که آرنج همتی، بازیکن پاس همدان به صورتش برخورد، دو کشیده به صورت بازیکن همدانی زد و باعث اخراج خودش و بازیکن پاس شد.

جواد همتی، در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صحنه درگیری من و ندری اتفاقی کاملاً معمولی در ورزش هندبال بود و نمی دانم چرا سجاد آن واکنش را نشان داد. 

وی اضافه کرد: سجاد ندری، الگوی خود من در هندبال بود و متاسفم که این رفتار را کرد. آنجا، در سالن هندبال هم خیلی از نوجوانان علاقه‌مند به هندبال و ندری حضور داشتند که آن صحنه را دیدند و این حرکت سجاد خیلی ناپسند بود.

همتی درباره اخراج‌اش گفت: همه دیدند چه اتفاقی افتاد. من هیچ واکنشی نشان ندادم و به پاس حرمتی که جواد برای من داشت، چیزی نگفتم اما واقعاٌ نمی‌دانم چرا داور هر دوی مارا اخراج کرد!

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.