سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصباحی‌مقدم: مرحوم خزعلی ساده زیست و با اخلاق بود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آیت‌الله خزعلی زندگی بسیار ساده و شخصیت کاملا اخلاقی داشت.

غلامرضا مصباحی مقدم عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله خزعلی از نادر شاگردان حضرت امام(ره) بود که از جهات مختلف با امام راحل همراه و همگام و از جهت علمی از درجه بالایی برخوردار بود. 

وی در ادامه افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب عضو خبرگان رهبری و در تدوین قانون اساسی نقش داشت همچنین عضو منتخب ملت در مجلس خبرگان برای نظارت بر نهاد رهبری بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: این مرحوم از سوی امام (ره) عضو شورای نگهبان شد و همچنین پس از رحلت امام توسط مقام معظم رهبری به عضویت در این نهاد درآمد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرحوم‌ آیت‌الله خزعلی مفسر قرآن بود، تصریح کرد: وی تفسیر بسیار عالی و مناسبی داشت و مردم قبل  و پس از انقلاب از سخنرانی‌های این مرحوم استفاده می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فرزندانش در شهر قم توسط گارد شاهنشانی به شهادت رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این مرحوم زندگی بسیار ساده و شخصیت کاملا اخلاقی داشت، گفت: در جایی که باید از خودش و حتی از فرزندانش می‌گذشت، حتما این کار را انجام می‌داد و دریغ نمی‌کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مرحوم آیت‌الله خزعلی شجاع، شفاف و با شهامت بود، خاطر نشان کرد: هیچگاه از حمایت از ولایت فقیه دریغ نکرد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.