سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام:

مقابل ایثار با امتیاز به ایلام باز می‌گردیم

ایناس آراسته‌نژاد گفت: مقابل تیم وحدت ایثارگرگان علی‌رغم میزبانی ایثار با امتیاز به ایلام باز می‌گردیم.

ایناس آراسته‌نژاد سرمربی فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازیکنان در آمادگی کامل قرار دارند و با قدرت مقابل وحدت ایثار ظاهر می‌شو.ند.

وی ادامه داد: بازیکنان به دلیل انصراف تیم همدان در هفته دوم استراحت کردند. خوشبختانه این توفیق اجباری سبب شد تا تمرینات بیشتری را با بازیکنان انجام دهیم تا آنها هماهنگ‌تر شوند.

آراسته‌نژاد افزود: بازیسختی مقابل وحدت داریم این تیم با توجه به باخت سنگین هفته‌ی دوم به طور حتم به جبران این نتیجه مقابل تیم پالایش ظاهر می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنانم همدل هستند و امیدواریم با هوشیاری و تمرکز بالا از تیم ایثار کسب امتیاز کنیم و دست‌پر به ایلام برگردیم.

وی افزود: تیم وحدت ایثارگرگان سال گذشته از رقابت‌ها لیگ برتر انصراف داده است و در این دوره از رقابت‌ها با بستن تیم جدید و هماهنگ‌تر در رقابت‌ها شرکت می‌کند. شناخت نسبی از این تیم داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم وحدت ایثار در چمن مصنوعی تمرین می‌کنند از این رو برای آشنایی بازیکنانم با چمن مصنوعی اردویی 2 روزه را در یکی از شهرستان‌های ایلام در چمن مصنوعی برپا کردیم.

آراسته‌نژاد افزود: برای پیروزی به گرگان می‌رویم و هدفمان قرارگرفتن در رده‌های بالای جدول رده‌بندی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.