سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

شهدا با وقف جان خود به نظام جمهوری اسلامی شکوفایی بخشیدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان گفت: شهدا با وقف جان خود به نظام جمهوری اسلامی شکوفایی بخشیدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، یادواره شهدای روستای شهیدآباد لاریجان با مشارکت اداره اوقاف لاریجان در جوار پنج شهید گمنام این بخش برگزار شد.

برپایه این گزارش، این یادواره شهدا با حضور پرشور مردم ولایتمدار لاریجان و با سخنرانی سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حجت الاسلام رمضان شجاعی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان برگزار شد.

حجت الاسلام شجاعی در این یادواره با بیان اینکه ما عزت و اقدار امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون رشادت ها و ایثارگری های جانبازان و شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا جان خود را و واقفان خیراندیش مالشان را وقف کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان عنوان کرد: ایران اسلامی وامدار شهدایی است که در سایه‌سار ولایت با وقف کردن جان خود شکوفایی به جمهوری اسلامی بخشیدند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: شهدا ، وقف ، نظام ، شکوفایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سیدولی اله میران
۱۰:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
امروز و هر روزوهمیشه من وتو وما وشما وهمگی بایستی از خون و اهداف شهداکه باپیروی ازولی زمان به پای نهال های انقلاب ریخته اند تااقتدار وشکوفایی جهانی اسلام بابد بدرستی نگهداری تا به صاحب اش آقا و مولایمان حضرت بقیه الله اعظم برسانیم آن وقت درحفظ وقف همت کرده ایم انشا...