سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

آیت الله خزعلی عالمی فاضل، مجاهدی صبور و سیاستمداری صادق بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله خزعلی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال عالم فاضل، مجاهدصبور، سیاستمدار صادق و مبارز نستوه و خستگی ناپذیر آیت الله خزعلی، درگذشت وی را با صدور پیامی تسلیت گفت.

آیت‌الله خزعلی یاور دیرین انقلاب و مظلومان و مستضعفان و یار وفادار و صدیق امام و رهبری، انقلابی مجاهد و مبارزی نستوه و خستگی ناپذیر بودند که عمر گرانمایه خویش را در راه اعتلای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و ارائه خدمات شایان به کشور و نظام اسلامی صرف کردند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

« انا لله و انا الیه راجعون »

ارتحال عالم مجاهد و پارسا، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی « رضوان‌الله‌علیه » موجب تأثر و تألم شدید تمامی ارادتمندان، نیروهای انقلابی، طلاب، روحانیت، حوزه‌های علمیه و داغدار شدن مردم مؤمن و قدرشناس ایران گشت.

این عالم بزرگوار از جمله پیشگامان مبارزان راه انقلاب و از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام راحل  و رهبری عزیز  بود، که در همه عرصه‌های مهم کشور در دوران انقلاب شجاعانه و با صراحت و شجاعت تمام نقش‌‌آفرینی کرد.

این انسان بزرگ ومتقی، همیشه در موضع عالم دینی فاضل  و مجاهدی صبور، سیاستمداری صادق و  انقلابی صریح ظاهر شد و همۀ توانایی‌های خود را در کفه حق و حقیقت نهاد و تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب و ولایت فقیه و خدمت به خلق خداکرد.

بارزترین جنبه سیاسی شخصیت آیت‌الله خزعلی حضور مستمر و شایان در نهضت اسلامی امام خمینی(ره) بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه ترحیم خود، ضمن اعلام تسلیت به تمامی عاشقان و دوستداران و ارادتمندان ایشان به ویژه به بیت مکرم ایشان و مردم عزیز ایران اسلامی و آرزوی علو درجات برای این فقید سعید را از آستان احدیت مسئلت کرده و از ملت وفادر و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور پرشور خود، در مراسم‌های تشییع، ترحیم و بزرگداشت این عالم مجاهد، از خدمات صادقانه و شخصیت علمی و سیاست مدار صادق ایشان تجلیل کرده و برای شادی روح و علو درجات آن مرحوم دعا کنند.

انتهای‌ پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.