سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح خوابگاه برادران «شهید شهریاری» در دانشگاه شهید بهشتی

خوابگاه برادران شهید شهریاری امروز طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان در دانشگاه شهید بهشتی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خوابگاه برادران شهید شهریاری امروز طی مراسمی با حضور برخی از معاونان وزارت علوم، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، ریاست دانشگاه افتتاح می‌شود.

این پروژه در قالب قرارداد سرجمع با زیربنای ۵۵۸۱ مترمربع در ۸ طبقه و یک زیرزمین احداث شده که دارای ۹۴ اتاق و ۴۰۸ تخت است.

خوابگاه شهید شهریاری دارای اتاق‌های ۲نفره معلولین، ۴نفره و ۶نفره است و از دو آسانسور ۸نفره و ۱۰نفره، پلکان مرکزی و دو پله فرار در دو طرف ساختمان برخوردار است.

از ویژگی‌های این خوابگاه آن است که هر اتاق دارای روشویی/سرویس بهداشتی و حمام مجزاست. مساحت اتاق‌ها ۳۶-۳۰ مترمربع است که سرانه فضای اتاق برای هر دانشجو ۷-۶ مترمربع است. در طبقه همکف ۱۰ اتاق و در سایر طبقات هرکدام ۱۲ اتاق قرار گرفته است.

این بنا با فونداسیون بتن مسلح و سازه اسکلت فولادی و سقف مرکب است که ستون‌های آن از ورق فولادی ساخته شده و سیستم ساختمان از نوع دوگانه قاب خمشی و مهاربند همگراست و مقاوم در برابر نیروی زلزله (۷ ریشتر) است.

زیرزمین خوابگاه دارای یک آشپزخانه عمومی است و سایر طبقات هرکدام یک آشپزخانه دارد. تأسیسات ساختمان مستقر در زیرزمین شامل: موتورخانه، رختشویخانه، مخازن ذخیره آب، اتاق برق و ژنراتور می‌باشد. سرمایش اتاق‌ها با کولر آبی و گرمایش به وسیله شوفاژ تأمین شده است. ‌

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.