سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

نایب قهرمانی پسران پینگ‌پنگ‌باز قمی در مسابقات بسیج کشور

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از موفقیت پینگ‌پنگ بازان جوان قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بسیج کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم محمد عموئیان گفت: پینگ‌پنگ بازان اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور با انگیزه بالا برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم این دوره از پیکارها با حریفان خود به رقابت پرداختند و خوشبختانه در نهایت مقام نایب قهرمانی این پیکارها را کسب کردند.
 
عموئیان افزود: ما از بین 28 پینگ‌پنگ باز شرکت کننده در رقابت‌های تنیس روی‌میز حوزه‌های بسیج سراسر قم نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی حوزه‌های بسیج کشور را انتخاب کردیم و نفراتی اعزامی قم سنگ تمام گذاشتند و با کسب موفقیتی ارزنده از این رقابت‌ها بازگشتند.
 
وی در ادامه به موفقیت نوجوانان پینگ‌پنگ باز قم در کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی بسیج کشور اشاره کرد و افزود: مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی شهرکرد و با حضور نفراتی از 19 استان کشور به مدت چهار روز به انجام رسید و تیم قم با شایستگی به دیدار نهایی راه یافت.
 
رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم عنوان کرد: پینگ‌پنگ بازان قم با ارائه بازی‌های زیبا و جذاب توانستند در فینال این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند و به عنوان با ارزش نایب قهرمانی کشور دست پیدا کنند در حالی که تیم پسران تنیس روی‌میز قم با ترکیب سیدمحمدمعین منتظری، سیدمحمدامین منتظری، نوید اسداللهی و علیرضا مسعودی در این مسابقات به میدان رفت.

 
عموئیان بیان کرد: در دیدار پایانی و فینال این مسابقات تیم هیئت تنیس روی‌میز قم مقابل تیم توابع‌تهران به میدان رفت و در یک جدال سخت و البته جذاب و تماشایی با بدشانسی با نتیجه سه بر دو مغلوب شد و در نهایت مدال نقره و جایگاه نایب قهرمانی این دوره ازمسابقات را از آن خود کرد، ضمن اینکه تیم‌های تهران و کرمانشاه جایگاه سوم مشترک این دوره از پیکارها را کسب کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قم ، نایب ، قهرمانی ، پینگ پنگ ، پسران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.