سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

90 درصد طرح های مشارکتی شهرداری اصفهان تجاری و مسکونی است

مدیر و قائم مقام شهردار گفت: 90 درصد طرح های مشارکتی شهرداری اصفهان تجاری و مسکونی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مرتضی حسام نژاد با اعلام اين مطلب گفت: رویکردی که در دفتر سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری اصفهان وجود دارد ، این است که طرح های سرمایه گذاری و مشارکت پس از آنکه اطلاعات اولیه از جمله مالکیت، مجوزها و زوایای اقتصادی طرح مشخص شد ، در 2 قالب رسانه ها (روزنامه های اصفهان زیبا دنیای اقتصاد و همشهری) و مراجعه با سایت سرمایه گذاری و مشارکت ها با نشانی www.itoim.com اطلاع رسانی جامع انجام می شود.
وی تاکید کرد: دفتر امور مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری اصفهان نیز در صورت مراجعه حضوری سرمایه گذاران پاسخگو و آماده همکاری است.

مدیر و قائم مقام شهردار در امور مشارکتها و سرمایه گذاری شهرداری اصفهان ادامه داد: در حال حاضر از سوی مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان و سازمان های ذیربط حدود 200 طرح به این دفتر معرفی شده که اسناد و مدارک آن در حال آماده سازی است تا به سرمایه گذاران ارایه شود.

وی در خصوص چگونگی مزیت سرمایه گذاری سرمایه گذاران در طرح های شهری، اظهارداشت: مزیت مهم این اقدام این است که نقدینگی سرمایه گذاران با خرید زمین مصرف نمی شود و قدرت مانور بیشتری دارند تا طرح را به مرحله کسب ارزش افزوده برسانند.


انتهای پیام/ز

برچسب ها: درصد ، مشارکت ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.