سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

میزبانی قم در نخستین دوره لیگ فلوربال کشور

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت: قم میزبان نخستین دوره لیگ فلوربال کشور شد و این مسابقات قرار است از ۲۵ شهریور به مدت ۳ روز در قم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی قم علیرضا ساری گفت: رشته فلوربال یکی از رشته‌های تازه وارد به کشور است که عمری چند ساله دارد و انجمن فلوربال نیز از حدود5 سال قبل در فدراسیون انجمن‌های ورزشی راه اندازی شد و قم نیز نخستین استانی بود که این رشته را در استان خود فعال کرد.
 
وی افزود: فلوربال از زمستان سال 91 در قم فعال شده است و انجمن خاص خود را دارد و استان قم به نوعی مهد رشته فلوربال که رشته‌ای شبیه به هاکی است به شمار می‌رود.
 
ساری بیان کرد: مسابقات لیگ فلوربال کشور در رده سنی جوانان قرار است از 25 شهریور به مدت 3 روز در قم برگزار شود و مسئولان انجمن فلور بال و فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای حضور در این مسابقات که با حضور 7 تیم برگزار می‌شود به قم سفر می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: این مسابقات در سالن ثامن مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار می‌شود و تیم فلوربال استان قم به عنوان استان پیشرو در این رشته یکی از مدعیان کسب قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قم ، میزبانی ، فلوربال ، کشوری ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.