سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غذای زندانیان از ما بهتر است +تصاویر

"غذای زندانیان از ما بهتر است"متن شعاری است که دانش آموزان دبیرستانی در آمریکا در اعتراض به غذای خود منتشر کرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،دانشجویان و دانش آموزان خشمگین مدارس وکالج های عمومی کانتی پرنس جورج در مریلند به وعده ناهار مدرسه در حالی شکایت کردند که غذای آنان کپک زده و فاسد یا نپخته بود.

آنان عکس های گرفته شده از غذاهای فاسد و مسسم یا نپخته را به منظور رسیدگی هر چه زودتر مسوولین بهداشت در شبکه های اجتماعی  منتشر کردند که منجر به رسانه ای شدن آن شد.





این عکس ها نفرت انگیز از مواد غذایی که پدیده ای نو در سینی ناهار دانش آموزان و دانشجویان است بیان بی اهمیت بودن سلامت دانش آموزان و دانشجویان این منطقه است.



ارائه مواد غذای فاسد تنها شامل وعده ناهاری این محصلین معترض نمیشود بلکه انواع نوشیدنی ها را هم به دلیل تاریخ گذشته بودن نیزشامل می شود.  



یک سخنگوی مدرسه در بیانیه ای به FOX 5 نوشت و گفت تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی ناشی از شیطنت چند دانش آموز است .

 

وی درادامه این بیانیه گفت، ارائه وعده های غذایی سالم و مغذی برای همه دانش آموزان یک عامل کمک به پیشرفت تحصیلی وارتقائ دانش جامعه است و این ناحیه در انجام این کار برای بیش از 129000 دانش آموزان هر روز به خود می بالد.


اما خبر های ارسال شده از گوشه کنار حاکی از موضوع دیگری است.طبق اخرین امار اعلام شده از یکی از بیمارستان های این منطقه روزانه به طور متوسط 15 دختر وپسر متحصل را به دلیل مسمومیت غذایی تحت درمان قرار میدهند.



اداره بهداشت مریلند به منظور روشن شدن هر چه زودتر وضعیت غذایی محصلین تیم های کارشناس ویژه را به مدارس و کالج ها فرستاده است.












انتهای پیام/
برچسب ها: فاسد ، مسمومیت ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
به دانش آموزا غذا میدن؟
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
خارج و این حرفا!!!