سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حضور چشمگیر هنرمندان زنجانی در جشنواره توليدات استاني

رييس حوزه هنري استان زنجان از حضور چشمگیر هنرمندان زنجانی در جشنواره توليدات استاني خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،رييس حوزه هنري استان زنجان گفت:جشنواره توليدات استاني فرصتی برای هنرمندان جهت رقابت سالم است و نبايد فراموش کرد که هجمه و تلاش جبهه مقابل این رویداد بزرگ در جهت تضعیف علاقه مندی و حضور فعال و بانشاط هنرمند برای خلق آثار با مفهوم است.

اسماعيلي افزود: کمیت آثار ارسالی از سراسر کشور علیرغم محدودیت های موضوعي نشان می دهد که علیرغم هجمه و تلاش جبهه استکبار، هنر انقلابی و دینی در سطح جامعه اسلامی جایگاه عمیق و ریشه داری دارد و کج اندیشی و کوته بینی برخی روشنفکران، که تعبیر به تغییر ذائقه و خواست هنرمند و مخاطب آثار فرهنگی و هنری را دارند به طور کامل به بیراهه رفته است.

وی با اشاره به «یک گام به پیش» به عنوان شعار جشنواره توليدات استاني گفت: امسال حوزه هنري استان زنجان نسبت به سه دوره گذشته حضور چشمگيري داشته است.

رييس حوزه هنري استان زنجان اضافه کرد :واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری با همکاری هنرمندان زنجانی با 165 اثر در بخش های مختلف هنرهای تجسمی شرکت داشته اند که 49 اثر از این هنرمندان در رشته های عکس، کاریکاتور، طراحی، خوشنویسی، حجم، نقاشی، نگارگری، تایپوگرافی، طراحی پوستر و تصویرسازی موفق به راهیابی مرحله داوری جشنواره تولیدات شده اند.

اسماعيلي در ادامه به موضوعی بودن آثار اشاره کرد و افزود: تمامی آثار ارسالی به جشنواره تولیدات مراکز حوزه هنری توسط هنرمندان استان و با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ایران آینده و... تولید شده است.

رييس حوزه هنري استان زنجان پتانسیل و توانایی هنرمندان تجسمی زنجان را مناسب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد:خوشبختانه تمامی آثاری که در حوزه هنری استان تولید شده است ماحصل کارگاه های تخصصی است که در سالهای گذشته برنامه ریزی و اجرا شده است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در 10 بخش، مهرماه 94 در اصفهان و با هدف شناخت ظرفیت های مراکز استانی و ارائه آثار و تولیدات ماندگار و آشنایی با استعدادهای نو برگزار می شود.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.