سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

دامغان میزبان دومین جشنواره ملی پسته ایران

معصومه داودی رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان گفت: این جشنواره از بیست و پنجم تا بیست و هفتم شهریور ماه 94 در محل سالن هلال احمر دامغان برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ داودی افزود: سفرای کشورهای هند، پاکستان، یمن و سوئد در این جشنواره حضور خواهند داشت و این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی و محصولات کشاورزی دامغان به خصوص پسته است.

 برپایی بیش از 50 غرفه عرضه محصولات و صنایع دستی دامغان و پسته این شهرستان در حاشیه برگزاری این جشنواره و اجرای موسیقی توسط گروه های مطرح کشوری، برگزاری مسابقات فرهنگی، عکاسی و ... از جمله برنامه های این جشنواره است.

 رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان گفت: یکی از برنامه های جشنواره پسته برگزاری نمایشگاه است و به همین مناسبت ، نمایشگاه ادوات کشاورزی و صنایع غذایی مرتبط با طلای سبز در دامغان آغاز به کار کرده است.
 
وی افزود: در این نمایشگاه 22 شرکت داخلی و خارجی انواع ارقام پسته دامغان و ادوات باغبانی شامل تراکتور، سمپاش، تیلر، دستگاه هرس، پمپ، سامانه آبیاری قطره ای، اره موتوری و انواع کود و سموم ارگانیک را عرضه کرده اند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: جشنواره ، پسته ، دامغان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.