سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بازديد جمعي از نمايندگان مجلس از شركت مخابرات خراسان رضوي

جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به همراه،رئيس كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي از شركت مخابرات خراسان رضوي بازديد و در جريان اخرين مسائل و خدمات مخابرات خراسان رضوی قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، رئيس كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي در این بازدیدگفت: در بازديدي كه به همراه تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از تاسيات و اخرين خدمات شركت مخابرات خراسان رضوي انجام داديم اين شركت و خدماتي خوبی به مشتركين ارائه مي كند که اين خدمات پيشرفت خوبي در استان داشته است.

رحماني افزود:اگر از حق نگذريم مشكلاتي هم در بعضي از زمينه ها وجود دارد كه بايد آنها هم برطرف شود و مجلس شوراي اسلامي و كميسيون صنايع و معادن امادگي خود را براي برطرف كردن اين مشكلات اعلام مي كند.

مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوي در حاشيه اين بازديد گفت: مخابرات خراسان رضوي در حال حاضر بيش از 6 ميليون مشترك دارد و خدمات قابل توجهي را در زمينه هاي تلفن ثابت، همراه و ديتا به شهروندان و زائران ارائه مي دهد.

ملك جعفريان با اشاره به اينكه مراحل تكميل شبكه 3G در خراسان رضوي در روزهاي پاياني خود قرار دارد بيان كرد: هم اكنون 80 درصد شبكه 3G در خراسان رضوي راه اندازي شده و به زودي اين فرايند تكميل خواهد شد و با تكميل شدن شبكه G3 در تمام استان ديگر مشتركان با مشكل سرعت مواجه نخواهند شد.

مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوي افزود: برنامه شركت مخابرات خراسان رضوي خدمت رساني و ايجاد ظرفيت هاي لازم براي 30 ميليون زائر در سال است و اين مهم با ايجاد و توسعه شبكه در حال انجام است.

وي گفت: مخابرات خراسان رضوي به دنبال مشاركت در ارائه سرويس هاي نوين مخابراتي و ارزش افزوده از قبيل شبكه هاي اجتماعي ،vistor vistm , مي باشد و در اين خصوص پيش بيني هاي لازم را صورت داده است.

گفتني است: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به همراه رئيس كميسيون صنايع و معادن و دكتر سليماني وزير اسبق وزارت ارتباطات از مركز تلفن قدس و بخش هاي مختلف آن ديدن نموده و در جريان آخرين تكنولوژي هاي مورد استفاده در مخابرات استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.