سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمتی انارکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سایر جلسات کمیسیون برجام در حد گزارش‌های خبری انعکاس می‌یابد

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما گفت: سایر جلسات کمیسیون برجام در حد گزارش‌های خبری در رسانه ملی انعکاس می‌یابد.

"داود نعمتی انارکی" مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره پخش جلسات کمیسیون برجام از رسانه ملی اظهار داشت: پخش جلسات کمیسیون برجام با حضور تیم‌های مذاکره‌کننده با هدف آگاهی مردم از دیدگاه‌های تیم‌های مذاکره‌کننده انجام شده و در این چند جلسه کمیسیون برجام، مسئولینی که حضور داشتند دیدگاه‌هایشان با هماهنگی کمیسیون و بصورت کامل و بدون دخل و تصرف پخش شد.

وی ادامه داد: ممکن است کمیسیون برجام از دیدگاه کارشناسان مختلف نیز به موضوع بپردازد؛ بنابراین صدا و سیما بر اساس وظیفه ذاتی خود گزارش‌های خبری مرتبط با آن را پخش می‌کند.

مدیر کل روابط عمومی صداو سیما خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مباحث اصلی و پایه‌ای برجام با حضور تیم‌های مذاکره‌کننده مطرح و به صورت کامل پخش شده‌اند؛ سازمان صدا و سیما نسبت به انعکاس مذاکرات بقیه جلسات در حد انعکاس پوشش خبری  اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
بهرام و شهرام و بهنام
۰۱:۲۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
با تشکر از صدا و سیما
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
دیدید هر سوالی که از کارشناسان مذاکرات پرسیده میشود با منطق و دلیل و مستند پاسخ داده میشود من یادآوری میکنم مردم با هوشند و واقعیت را میدانند
علیرضا
۲۲:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
ما از طریق این نشست با اخلاق برخی که در اینده در انتخابات حضور خواهند داشت بیشتر اشنا شده و از جزییات ان باخبر می شدیم و هر بار وقتی در زمانهای مختلف پخش می شد دنبال می کردیم که حالا چی فکر کردند از رسانه گله کردند الله اعلم... .