سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

پذیرش 3 هزار دانشجو در دانشگاه سمنان

در حال حاضر 16 هزار و 500 دانشجو در بیش از 250 رشته در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه سمنان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دکتر عباس هنربخش رئوف رییس دانشگاه سمنان گفت: از این تعداد 84 دانشجو در مقطع کاردانی به صورت روزانه و شبانه ، یک هزار و 687 دانشجوی کارشناسی روزانه و یک هزار و 153 دانشجوی کارشناسی شبانه در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

رییس دانشگاه سمنان افزود: همچنین در سال تحصیلی پیش رو 25 دانشجوی دکتری حرفه‌ای هم به صورت روزانه و 20 دانشجوی دیگر در همین مقطع به صورت شبانه در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند. وی با بیان اینکه دانشجویان جدید الورود از مهر و بهمن تحصیل خود را در دانشگاه آغاز می‌کنند، گفت: به تمامی دانشجویان ورودی جدید نوبت روزانه نیز خوابگاه تعلق می‌گیرد.

هنر بخش رئوف با بیان اینکه ثبت‌نام دانشجویان در روزهای  23 و 24 شهریور انجام می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16 هزار و 500 دانشجو در بیش از 250 رشته در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.