سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

روزانه 30 نفر بخاطر آسیب های ناشی از نزاع به پزشکی قانونی قزوین مراجعه می کنند

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین کمترین میزان درگیری ها را در شهرستان البرز و بیشترین میزان آن را در شهرستان قزوین ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مهرداد تایبی افزود: افزود: پس از قزوین نیز به ترتیب شهرستان های تاکستان، بویین زهرا و آبیک در ردیف بیشترین درگیری ها قرار دارند.

وی اضافه کرد :طی چهار ماهه نخست سال جاری سه هزار و 577 درگیری به پزشکی قانونی استان ارجاع شده است.

تایبی اضافه کرد: براین اساس تعداد درگیریهای مراجعه شده به ادارات پزشکی قانونی استان در شهرستانهای قزوین، تاکستان، بویین زهرا، آبیک و البرز به ترتیب دو هزار و 87 نفر، 631 و 307 و 278 و 274 نفر بوده است.


تایبی خاطرنشان کرد: اهمیت و فراوانی این نزاع ها تا آنجا است که بالاترین حجم پرونده ها و مراجعان سازمان پزشکی قانونی را تشکیل داده است و مواردی مانند افزایش ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی هر کدام نقش غیرقابل انکاری در بروز نزاع ها از نوع خیابانی آن دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با بیان اینکه بیش از 35 درصد مراجعین نزاع و درگیری را زنان تشکیل می دهند، افزود:استان قزوین در این زمینه جایگاه تقریبا 21 را در کشور به خود اختصاص داده است، اما بهرحال توجه به حقوق دیگران نقش بسزایی در کاهش رفتارهای پر خطر و بهداشت روانی و اجتماعی افراد دارد.

طبق آخرین سرشماری نفوس در سال 1390 جمعیت استان قزوین یک میلیون و 201 هزار و 565 نفر می باشد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.