سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندارچهارمحال‌وبختیاری: مدیران، متعهد به اجرای مصوبات دولت قبل هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی علاوه بر مصوبات دولت تدبیر و امید نسبت به اجرای مصوبات دولت قبل نیز متعهد هستند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با وجود برخی خلاء ها دربرخی از مصوبات دولت قبل باید مدیران با هدف خدمت رسانی به مردم خلاءهای این گونه مصوبات را جبران و مصوبات را اجرا کنند.

وی افزود: دستگاه‌های خدماتی نظیر آب، برق، گاز و شهرداری ها ملزم به خدمت رسانی و تامین زیرساخت های مورد نیاز طرح های مسکن مهر هستند و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سلیمانی دشتکی آماده نبودن معابر، کمبود مسجد، مدرسه، تامین نشدن خدمات زیرساختی نظیر گاز و فاضلاب را مهم ترین مشکلات ساکنان طرح های مسکن مهر استان دانست.

استاندار چهارمحال وبختیاری ادامه داد: در استان 24 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار و زیر 25 هزار نفر جمعیت احداث شده است.

وی گفت: از تعداد واحدهای مسکن مهر ساخته شده در استان، 13 هزار و 584 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در تعهدات ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان و مابقی در تعهد تعاونی های مسکن ساز است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.