سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرعه تیم ملی امید مناسب است

معینی: بازیکنان جوان و نوجوان باید از تجربیات بین المللی خود استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان درباره همگروهی تیم ملی امید با سوریه، چین و قطر گفت: بدون شک در قرعه مناسبی قرار گرفته ایم. با نگاهی کوتاه به سه گروه دیگر در میابیم که گروه ایران بسیار متعادل تر از دیگر گروه ها است. اما این موضوع دلیل نمی شود که فکر کنیم به راحتی می توانیم از گروه خود صعود کنیم. باید کاملا تمرکز بر روی عملکرد حریفان خود داشته باشیم تا گام به گام و با آمادگی ذهنی کامل به مراحل بعدی صعود کنیم.

وی در ادامه درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان در ادامه بیان کرد: این تیم، مهرماه به میزبانی مشهد در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت و با تیم های نپال، کویت و اردن همگروه است. طبق ارزیابی و گزارشاتی که از کادر فنی این تیم در اختیار دارم خوشبختانه وضعیت آمادگی بازیکنان مطلوب است. ضمن اینکه تیم ملی جوانان با تیم تاجیکستان دو بازی دوستانه در روزهای 25 و 28 شهریور ماه برگزار خواهد کرد و این بازیها به کسب تجربه و عملکرد بازیکنان بسیار کمک می کند.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه گفت: تیم تاجیکستان درخواست برگزاری کمپ 10 روز در ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی و پیشنهاد دو بازی دوستانه داشت که با قبول کادر فنی، این دو بازی برگزار می شود. معتقدم هر چقدر بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند علاوه بر ارزیابی عملکردشان توسط کادر فنی، تجربه خوبی برای بازیهای بین المللی و رقابتهای رسمی کسب می کنند.

معینی در پایان درباره تیم ملی نوجوانان که هم اکنون در تبریز به سر می برد تا در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا حضور داشته باشد، گفت: این تیم حدود 23 اردو را پشت سر گذاشته و بازیهای تدارکاتی خوبی را برگزار کرده است. با توجه به ارزیابی عملکرد و بررسی گزارشاتی که از سوی کادر فنی این تیم در اختیار داریم، خوشبختانه تیم نوجوانان از نظر سطح فنی به جایگاه خوبی رسیده است. این تیم از روحیه بالایی برخوردار بوده و با توجه به تجربیاتی که در مسابقات و اردوهای تدارکاتی کسب کرده، امیدواریم شاهد کسب نتایج مطلوبی باشیم. فدراسیون فوتبال با توجه به شرایطی که دارد در حد امکان تیم های ملی را حمایت می کند و درباره دو تیم جوانان و نوجوانان باید بگویم تمامی شرایط برایشان فراهم شده تا با آمادگی بالایی در مسابقات مدماتی قهرمانی آسیا شرکت کنند.

انتهای پیام
برچسب ها: معینی ، تیم ملی ، امید ، ایران ، قرعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.