سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری: الاهلی مقابل هوادارانش تحقیر می‌شود

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: با پیروزی بر الاهلی و حذف این تیم، حریف را مقابل هوادارانش تحقیر می‌کنیم.

امیر ارسلان مطهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم های نفت ایران و الاهلی امارات بیان کرد:هر چند در نیمه اول این دیدار با از دست دادن تمرکز در دقایقی از بازی از حریف شکست خوردیم اما باید در نیمه دوم این مصاف تمام انگیزه و تلاش خود را به کار گیریم و ضمن جبران نتیجه در دیدار نفت، با پیروزی مقابل الاهلی این تیم را در امارات و مقابل هوادارانش تحقیر کنیم.
 
وی افزود: به هر حال حریف اماراتی هزینه زیادی باری تقویت خود انجام داده و در این موضوع تردیدی وجود ندارد اما این موضوع دلیلی بر ترس ما از الاهلی نمی‌شود و تنها به افزایش انگیزه بازیکنان نفت کمک می کند.
 
مطهری در خصوص تایید اعتصاب بازیکنان نفت و تمرین نکردن آنها روی نتیجه دیدار مقابل الاهلی امارات اظهار کرد: اعتصاب به آن صورت که در رسانه ها مطرح می شود صحت ندارد بلکه مربیان و بازیکنان صلاح دیدند به دلیل مشکلات مالی و دوری از مصدومیت نفرات تیم یک روز جلسه ریکاوری برگزار کنند، خوشبختانه با مساعدت مسئولان مسائل مالی هم حل شد روحیه بازیکنان برای نتیجه گیری مقابل الاهلی افزایش یافت.
 
مهاجم تیم ملی امید ایران درباره اردوی هلند این تیم بیان کرد: تاثیر اردوی هلند در بازی های مرحله نهایی انتخابی المپیک ریو معلوم می شود این اردو در شرایطی بسیار حرفه ای و  با امکانات فوق‌العاده برگزار شد و دیدارهای دوستانه با باشگاه‌های هلندی هماهنگی بازیکنان را بالاتر برد.
 
وی ادامه داد: چند بازیکن اصلی تیم امید در اردوی بزرگسالان حضور داشتند و حتم بدانید با اضافه شدن آنها قدرت تیم المپیک افزایش می یابد.
 
مطهری در مورد حریفان در مقدماتی المپیک گفت: چین و قطر سرمایه گذاری خوبی برای حضور در المپیک انجام داده و سوریه نیز از انگیزه بالایی برخوردار است با این وجود برای صعود به المپیک ریو باید تلاش خود را چند برابر کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
همه مردم ایران دوست دارند که نفت پیروز میدان باشد .