سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پدری 3 نفر را برای انتقام جویی خون پسرش کشت

قاتلي كه در سال 83 به دنبال انتقام جويي خون پسر در حادثه رانندگي ، 3 نفر را به صورت مسلحانه به قتل رسانده بودند در اقدامات اطلاعاتي پليس استان شناسايي و طي يك عمليات ضربتي دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"رضا بني اسدي فر" فرمانده انتظامی استان کرمان در تشريح اين خبر گفت : در پي جويي پرونده يك فقره قتل مسلحانه در سال 83 در شهرستان رودبار، مامورن انتظامي پس از انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي پيچيده، قاتل فراري را به اتهام قتل افرادي به هويت (خ.ب) ، (ر.ب) و(ع. ب) تحت تعقيب مراجع قضايي بوده ،روز گذشته در يك عمليات ضربتي در شهرستان كهنوج دستگير كردند.

وي افزود: در تحقيقات پليس و ادامه بازجويي از قاتل ، وي انگيزه قتل را جان باختن فرزند پسرش در يك حادثه رانندگي اعلام كرد.

فرمانده انتظامي استان گفت: قاتل پس از وقوع اين حادثه از مقصرين شكايت نموده و 3 نفر را با حكم قضايي روانه زندان كرد.

وي اظهار داشت: پس از تحمل حبس از سوي 3 مقصر حادثه رانندگي و آزادي آنان، قاتل در اقدامي جنون آميز با استفاده از يك قبضه سلاح ،اين 3 تن را به گلوله بسته و متواري شد .

سرهنگ بني اسدي بيان داشت: قاتل مسلح در بازجويي پليس به قتل اين 3 نفر اعتراف كرد كه پس از بازسازي صحنه قتل با دستور قضايي روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: انتقام ، پدر ، قتل ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.