سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جوانان هلال احمر کردستان؛

"المپیاد آماده" در هلال احمر کردستان برگزاری می شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: مرحله استانی المپیاد مهارت امدادی دانش آموزان سراسر استان 25 و 26 شهریور ماه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بابک قنبری گفت: مرحله استانی المپیاد فوق مختص دانش آموزان پایه هشتم آموزش و پرورش بوده که به عنوان برگزیدگان شهرستانی به مرحله استانی راه یافته اند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با هدف افزایش سطح ایمنی و خطرپذیری مدارس استان در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله و ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت کارگروهی برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: اجرای طرح دانش آموز آماده در روزهای سخت(دادرس) برای سومین سال متوالی با هدف آموزش دانش آموزان مستعهد در سطح استان برگذار شده و نهایتا دو تیم دختران و پسران به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

قنبری گفت: کنترل و ارزیابی علایم حیاتی، احیاء قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، اسکان اضطراری،پناه گیری و تخلیه اضطراری، اطفاء حریق و حمل مصدوم از آیتم های تخصصی المپیاد آماده مرحله استانی است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.