سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف نيم تن ترياك در عمليات پليس كرمان

فرمانده انتظامي كرمان از کشف محموله نيم تني ترياك و دستگيري پنج سوداگر مرگ ، بامداد امروز طي دو عمليات در دو نقطه شرق و غرب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "رضا بني اسدي " در تشريح اين خبر گفت :پليس استان در دو عمليات در محور "بافت - سيرجان" و "زاهدان - بم" موفق به كشف نيم تن مواد افيوني شدند.

وي افزود: عمليات اول در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان و پليس شهرستان هاي بافت و ارزوئيه انجام شد و ماموران انتظامي موفق شدند خودروي حامل مواد را در محور "بافت - سيرجان" توقيف كنند.

فرمانده انتظامي استان بيان كرد: در اين عمليات و در بازرسي از خودروي قاچاقچيان ، 260 كيلو گرم ترياك از جاساز سواري پژو كشف و سه سوداگر مرگ دستگير شدند.

وي در ادامه گفت: در عمليات دوم، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر بم با انجام اقدامات و کار اطلاعاتي از بارگيري يك محموله مواد افيوني از شرق كشور و انتقال آن به يکي از استان هاي مرکزي اطلاع يافتند.

وي افزود: در اين راستا ماموران با استقرار چند تيم محسوس و نامحسوس در مسيرهاي ورودي و خروجي شهر يک دستگاه تريلر را متوقف و به پارکينگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان کرد:در بازرسي از اين تريلر 250 کيلو و 600 گرم ترياک که بطرز ماهرانه اي در کابين راننده جاساز شده بود كشف و دو نفر قاچاقچي دستگير شدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کشف ، تریاک ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.