سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات فولاد ذوب می‌شود

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که این بازی برای ادامه کار اسکوچیچ بسیار حائز اهمیت است.


به گزارش خبرنگار ورزشی  فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان: فولاد در لیگ امسال یکی از بدترین شرایط خود را تجربه می‌کند. ابتدا آنها با کوچ اجباری بازیکنان سرباز خود مواجه شدند.در این زمینه می توان اشاره کرد به آرش افشین، بختیار رحمانی و سروش رفیعی که وزنه به حساب می‌آمدند . همچنین بازیکنان سرباز برای رفع مشکلات خود باید در یکی از تیمهای نظامی خدمت سربازی  خود را سپری می‌کردند.

یکی دیگر از مشکلات اخیر فولاد مصدومیت دوباره بازیکن کلیدی‌شان یوسف وکیا است که در جریان بازی با جیرفت ، پایش در چاله‌ای  رفت  و رباط صلیبی او پاره شد و چند ماهی از میادین دور است. 

اما مشکلات خوزستانی‌ها به همین‌جا ختم نشد و به تازگی آنها با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از حضور تماشاگران خود به محروم خواهند بود  این محرومیت در بازی حساس برابر تیم قوی ذوب‌آهن اصفهان در روز سه‌شنبه هفته جاری ساعت 18:45 اعمال خواهد شد و همچنین در شرایطی که اهواز در اوج گرما خود به سر می‌برد این دیدار برگزار می‌شود.

تیم فولاد خوزستان در شرایط فعلی در مکان آخر یعنی شانزدهم جدول فصل قرار دارد  و با اخذ حداکثر امتیاز  می تواند مشکلات خود را  تا حدودی حل کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی تیم فولاد خوزستان برای حفظ جایگاه خود به برد تیمش مقابل تیم ذوب‌آهن نیاز مبرمی دارد تا همچنان به کار خود در این تیم ادامه دهد در غیر اینصورت به سوی درب خروجی باشگاه هدایت می‌شود.

با وجود اینکه مسئولان فولاد از حمایت کاملاشان نسبت به اسکوچیچ خبردادند اما  برای نتیجه‌گیری تیم خود  زیاد هم صبر نمی‌کنند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.