سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاه محمدی:نتایج کلینیک داوری آسیا رضایت بخش است

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت:اولین حضور داوران زن در کلینیک داوری غرب آسیا و نتایج آن رضایت بخش است.

عشرت شاه محمدی نایب رییس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با اظهار رضایت از عملکرد داوران زن اعزامی به کلینیک داوی غرب آسیا که در امارات برگزار شد، بیان داشت: این اولین دوره است که 12 داور زن ایرانی را به کلینیک داوری غرب آسیا اعزام کردیم و شکر خدا 11 نفر آنها موفق به کسب درجه آسیایی شدند.

وی ادامه داد: پس از 2 سال که بانوانمان به دلیل حجاب مجوز حضور نداشتند و سال گذشته در مسابقات جهانی آلمان، با رایزنی هایی که داشتیم توانستیم مجوز باحجاب داوران را کسب کنیم تا داوران زن کشورمان بتوانند با حجاب کامل ، در کلینیک های داوری و قضاوتهای آسیایی و همچنین جهانی ، شرکت کنند.

نایب رییس فدراسیون کاراته افزود : این اولین دوره است که 12 داور زن را به کلاس داوری اعزام کردیم و 11 نفر از آنها موفق به کسب درجه آسیایی شدند.

شاه محمدی که امروز نیز به عیادت سرمربی تیم ملی در بیمارستان آپادانا رفته بود از روند رو به بهبود فرخناز ارباب گفت و بیان داشت: در صحبتی که با پزشک معالج ارباب، داشتم از روند درمان مربی ارزنده کشورمان رضایت داشت.

وی ادامه داد: ارباب جراحی بسیار سختی را پشت سر گذاشت، چون هم یکی از مهره های کمرش آسیب دیده و نیز آسیب دیدگی و مهره گردن و همچنین دست و پا دارد و در دو دست وی نیاز به گذاشتن پین است که طبق تشخیص پزشک معالج اینکار با فاصله انجام خواهد شد.

نایب رییس بانوان با آرزوی سلامتی برای فرخناز ارباب از مردم عزیز خواست تا برای بهبودی مربی کاراته کشورمان دعا کنند تا به زودی سلامتی اش را بدست آورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.