سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بيش از 3 هزار پایگاه پذيراي نيكوكاران در جشن عاطفه‌هاي استان اصفهان

همزمان با آغاز سال تحصیلی 3 هزار و 440 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان اصفهان فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: جشن عاطفه‌ها امسال در دو مرحله در روزهاي 26 و 27 شهریور ماه و همچنين هشتم مهرماه در 3 هزارو 440 پایگاه‌ از جمله کمیته امداد، بسیج، مساجد و محل برگزاری نماز جمعه و تمام مدارس سراسر استان اصفهان پذيراي نيكوكاران اصفهاني است.

بهرام سوادکوهی افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه‌های مدارس در اختیار خود مدارس قرار می‌گیرد تا به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد که این کمک‌ها به دانش‌آموزانتحت پوشش و ديگر دانش آموزان نیازمند تعلق می‌گیرد.

وي با تاکید بر اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با تفاوت‌هایی همراه است، تصریح کرد: با توجه به سیاست‌‌های تعریف شده، جشن عاطفه‌ها امسال با کیفیت بیشتر و صرف هزینه کمتر برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: استفاده از ظرفیت بازارها، اماکن و میادین اصلی جهت جذب کمک‌های بیشتر از برنامه‌های کلی جشن عاطفه‌های امسال است.

سوادکوهی همچنین از استقرار پایگاه‌های فروش لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در کنار پایگاه‌های مستقر جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: این اقلام با 20 درصد تخفیف به خریداران عرضه مي شود كه 20 درصد سود حاصل از فروش در این غرفه ها به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد اختصاص مي يابد.

گفتنی است، مردم نیکوکار استان اصفهان در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: جشن ، عاطفه ها ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.