سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کشف 85 درصد جرائم جنايي پنج ماهه امسال در اصفهان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از كشف 85 درصد جرائم جنايي استان در 5 ماهه نخست سال 94 با اشرافيت و تخصص بالاي كاراگاهان اين پليس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "ستارخسروي "رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت:با تلاش شبانه روزي و اشرافيت و تخصص بالاي كارآگاهان اين پليس طي پنج ماهه اول امسال 100 درصد قتل ها ،89 درصد سرقت هاي مسلحانه ،80 درصد حريق هاي عمدي و در مجموع 85 درصد جرائم جنايي استان کشف شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت:در اين مدت پليس آگاهي استان توانست با استفاده از توانمندي هاي جديد علمي جديد تعدادي از قتل هاي رخ داده در سال هاي گذشته را نيز کشف و قاتلان فراري و مخفي شده با نام هاي جعلي را دستگير و به مرجع قضايي تحويل نمايد.

وي به کشف سه فقره قتل بعد از گذشت بيش از 20 سال اشاره كرد و افزود: رسيدگي به پرونده هاي جنايي با موشكافي دقيق تا كشف نهايي آنها ادامه دارد و تا حصول نتيجه هرگز اين پرونده ها مختومه نمي شود.

سرهنگ خسروي با اشاره به اينکه پليس آگاهي استان اصفهان با همکاري خوب مردم شريف استان اصفهان و لطف خدا به عنوان يک پليس کاملا علمي و تخصصي توان کشف پيچيده ترين جنايت ها را نيز دارد ادامه داد و گفت:عامل بسياري از جرائم جنايي پايين بودن آستانه تحمل است و لازم است بهداشت روان جامعه به جد مورد توجه متوليان امر قرار گرفته و در خصوص کنترل خشم و عصبانيت فرهنگ سازي مناسب صورت گيرد. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، 85درصدی ، جرائم ، جنایی ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.