سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوایی: کسب مدال درمسابقات جهانی اهمیت ندارد

پیشکسوت کشتی ایران گفت: در مسابقات جهانی بر خلاف مسابقات المپیک کسب مدال طلا اهمیت زیادی ندارد و مسابقات امتیازی است.

محمدرضا نوایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات کشتی آزاد امسال یک مسابقات فشرده و سخت بود و تیم ما هم تیمی جوان بود که توانست به مقام دوم دست پیدا کند که از نظر من جایگاهی خوبی کسب کردیم.

پیشکسوت کشتی کشورمان درباره عدم کسب مدال طلا در مسابقات توسط کشتی ایران بیان کرد: در مسابقات جهانی مثل المپیک مدال طلا اهمیت زیادی ندارد به دلیل اینکه این مسابقات امتیازی است و بچه‌ها توانستند به جز یک وزن سهمیه المپیک را به دست آورند و امیدواریم در وزن آخر هم در آینده سهمیه المپیک را به دست بیاوریم البته به نظر من می‌تئانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: کمیته فنی باید نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران ما را بررسی کنند و باید دید که کشتی‌گیران ما مدال طلا را از دست دادند و یا اینکه وقتی کشتی‌گیران ما از حریف جلو هستند در پایان نتیجه را واگذار می‌کنند.

نوایی درباره جوان شدن تیم کشتی آزاد گفت: یکی از فاکتور‌های مثبت کشتی آزاد جوانگرایی است که در این تیم انجام شده و کشتی گیران جوان و آینده‌داری در این مسابقات کشتی گرفتند.

ما قطعا در المپیک با این جوانان می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم. بسیاری از کشتی‌گیران ما در حالی که از حریفان خود جلو بودند نتیجه را واگذار کردند.

 نوایی در این باره توضیح داد: مشکل خود بازیکنان هستند و نمی‌توان از کادر فنی در این باره ایراد گرفت.کشتی‌گیران ما تمرکز زیادی روی مسابقه‌شان نداشتند و در دقایق پایانی کشتی را واگذار کردند.

البته مربیان هم می‌توانستند بهتر راهنمایی کنند ولی بیشتر مشکل به خود کشتی‌گیران برمیگردد که اشتباه می‌کنند.

نوایی در پایان درباره عملکرد سرمربی تیم ملی اظهار داشت: از نظر من خادم خیلی خوب با این بچه‌ها کارکرده بود و هیچکدام از آنها وسط مسابقه از لحاظ بدنی کم نیاوردند و از این لحاظ خوب کار کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.