سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بیمه "ما":

مشتری‌مداری با نرخ‌شکنی تفاوت دارد

مدیرعامل بیمه "ما" گفت: حق بیمه بر اساس اصول مدیریت، تجزیه و تحلیل ریسک مشخص می‌شود، مشتری‌مداری با نرخ‌شکنی متفاوت است و تعیین حق بیمه درست و صحیح توجه به اصول بیمه‌گری است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صفدری که به تازگی در جایگاه مدیرعاملی بیمه "ما" قرار گرفته در دیدار با مدیران و روسای شعب این شرکت گفت: بیمه ما در برنامه‌های آینده حداقل پرتفوی سالانه 1000 میلیارد تومان خواهد داشت.

صفدری با بیان اینکه بیمه‌نامه یک کالای ناملموس و پیچیده است گفت: نکته‌ای که در مشتری‌مداری این کالای پیچیده می‌توان در نظر داشت این است که به هزینه‌های مختلفی که بیمه‌گذار در صنعت بیمه متحمل می‌شود توجه کنیم. مشتری بیمه‌نامه با خرید این کالا متحمل چند نوع هزینه متفاوت می‌شود. هزینه اول، هزینه ریالی است که جهت خرید بیمه‌نامه پرداخت می‌شود و این هزینه را نمی‌توان کاهش داد. باید بتوانیم سایر هزینه‌های مشتری را کاهش دهیم.

وی افزود: هزینه مهمی که مشتری می‌پردازد هزینه روانی‌ است که با ارائه اطلاعات درست و شفاف، احترام به مشتری و ارتقای خدمات پس از فروش می‌توان این هزینه را کاهش داد.

صفدری ادامه داد: مشتری با خرید بیمه‌نامه متحمل هزینه زمانی نیز می‌شود که این هزینه را نیز می‌توان چه در زمان صدور بیمه‌نامه و چه در هنگام دریافت خسارت کاهش داد و این مسئله مهم‌ترین نکته‌ای است که در بحث مشتری‌مداری بیمه در کشور باید رعایت شود.

منبع :ایسنا
انتهای پیام
برچسب ها: بیمه ، مشتری ، ناملموس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.