سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال خواهران لیگ برتر در نصف‌جهان

در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، تیم تراکتورسازی به مصاف سپاهان می‌رود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، دو تیم سپاهان و تراکتورسازی در فولاد شهر اصفهان مقابل هم قرار می‌گیرند، دو تیمی که می‌توان به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر یاد کرد.

تجربه نشان داده است که دو تیم سپاهان و تراکتورسازی و بازی‌هایشان همیشه جذابیت ویژه برخوردار بوده است، دو تیمی که هر در تماشاگران پرشوری دارند که به امید برد تیمشان دلخوش کرده‌اند.

*** سپاهان

سپاهان اصفهان یکی از تیم‌های خوب فوتبال کشورمان است که با یک دهه قدرت‌نمایی در عرصه لیگ برتر، آسیا و جهانی توانست به عنوان یکی از تیم‌های مطرح به شمار آید.

این تیم هوادارانی دارد اما از لحاظ جذب هوادار به پای تیم‌های بزرگی چون تراکتور نرسیده است.

*** تراکتور

تراکتورسازی تیم  تبریزی لیگ، هواداران پرشور این تیم زمانی که به ورزشگاه می‌آیند شور و شعف خاصی را به نمایش می‌گذارند. تراکتور در اولین دوره لیگ برتر به دسته اول سقوط و تا هشت سال رنگ لیگ برتر را ندید اگر چه تراکتور افتخاراتش به پای زردهای اصفهان نمی‌رسد اما تماشاگرانی کم‌نظیر دارد که مانند آنها را در کمتر جایی می توان پیدا کرد.

***مهر خواهر‌خواندگی

سرخ‌های تبریز و زردهای اصفهان زمانی دیدند که گوی پرتماشاگرترین‌ها را از سرخابی‌های پایتخت ربودند و وقتی از تیم‌های پرهوادار پایتخت پیشی گرفتند.

حس شادی و شعف مضاعفی بین هواداران تیم‌ها به وقوع پیوست که به مدیران دو باشگاه سرایت کرد تا آنجایی که فراتر از مقوله فوتبال عقد خواهر‌خواندگی بین سرخ‌های تبریز و زردهای نصف‌جهان امضا شود.
 
*** لیگ پانزدهم

تراکتورسازی تبریز با پنج بازی که انجام داده، 6 امتیاز به دست آورده است که اکنون در جایگاه هشتم قراردارد و سپاهان با پنج بازی و 13 امتیاز  در صدر جدول قرار دارد.

*** عباسی : برد در مقابل سپاهان ما را به کورس برمی‌گرداند

سعید عباسی، مدیر عامل تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص  جلسه اتحادیه گفت:  طبق صحبت هایی که در اتحادیه فوتبال مطرح شد و براساس حسن نظر مدیران عامل به عنوان کاندیدا برگزیده و حسن کسب رای لازم به عنوان عضوی از اعضای مجمع سازمان لیگ برتر برگزیده  شدم که البته از حسن نظر دوستان تشکر می‌کنم .

وی در ادامه افزود: ما باید شرایط فوتبال را بهتر کنیم و روند روبه رشد فوتبال آذربایجان‌شرقی را مدنظر قرار دهیم.

عباسی در خصوص برنامه‌هایش در راستای تقویت فوتبال عنوان کرد: البته با توجه به صحبت های انجام شده، مقرر شد شرایط را برای ایجاد و رونق فوتبال در باشگاهه ا و همچنین بستر لازم را برای حل مشکلات باشگاهها فراهم سازیم که در این راستا کمک به بهبود مسائل نقدینگی باشگاهها، تبلیغات و درآمدزایی جزو اولویت قرار گرفت که سایر دوستان نیز هم صدا و متحد خواستار بهبود و پرداختن به این مسائل شدند.


مدیر عامل تراکتورسازی با پرداختن به بازی با سپاهان تصریح کرد: بدون شک همه تیم‌ها از ورود به لیگ پانزدهم به نحوی تلاش می‌کنند.

هفته به هفته بهتر شده و هماهنگی لازم به وجود آید تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست، سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده که انسجام و نظمش را حفظ کرده است و ما به این برد نیاز داریم تا از کورس بازی‌ها عقب نیفتیم.

وی اذعان کرد: بدون شک برنامه‌های مدیریتی بر این منوال بوده که ما شرایط ایده‌آل‌تری بین سرمربی، بازیکن برقرار کنیم و ارتباط این دو را با هم محکم‌تر سازیم البته باید بگویم ما اول راه هستیم گرچه شروع خوبی نداشته‌ایم اما هنوز قسمت اعظم بازی‌های لیگ باقی‌مانده است که با قدرت به مصاف این بازی‌ها می‌رویم.

عباسی ادامه داد: البته شرایط تراکتور خوب است و ما در این راستا که روابط سرمربی و بازیکنان محکم‌تر گردد دو دستیار ایرانی را اضافه کرده‌ایم که بدون شک شرایط و بستر مهیا شده است.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به سوال آیا خواهرخواندگی هنوز بین تیم تراکتور و سپاهان وجود دارد گفت: البته ارتباط خوب تماشاگران اصفهانی و تبریزی نشانه تمایل طرفین به هم بوده است و ما نیز از این روابط خرسند هستیم در واقع ما در زمین رقیب و خارج از محدوده فوتبال هم وطن و دوست هستیم و این وحدت می‌تواند باز هم تقویت شود.

وی در مورد پیش‌بینی نتیجه بازی عنوان کرد: البته نتیجه را نمی توان پیش‌بینی نمود اما به طور حتم قصد داریم از بازی برنده بیرون بیاییم. چون سه امتیاز این بازی می‌تواند برای ارتقای جایگاه جدولی تیم ما مفید باشد و ما را در کورس صدرنشین‌ها نگه دارد.

عباسی در مورد مصدومیت برخی بازیکنان به عنوان مشکل تیم تراکتورسازی اضافه کرد: البته بیشتر مصدومیت‌ها به دلیل فشاری بوده که بر بازیکن وارد می‌شود البته این فشار در حد استاندارد نیست ما نیز سعی کرده‌ایم که در زمان مصدومیت بازیکنان تیم را به شرایط ایده‌آل نزدیک کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم با برد مقابل سپاهان تیم فوتبال تراکتورسازی به جایگاه واقعی خود در جدول برگردد.

 بازی  سپاهان و تراکتور می‌تواند برای سرخ‌های تبریز حکم بازگشت به لیگ را داشته باشد و تونی و تیم تبریزی را از حواشی و انتقادات خارج سازد.

آیا تراکتور با برد مقابل سپاهان می‌تواند به جدول برگردد و آیا سرخ‌های تبریز دومین برد خود را در مصاف با زردهای نصف‌جهان به دست می‌آورند؟ آیا خواهر به خواهر رحم می‌کند؟ و اینکه بالاخره پیرمرد محبوب تبریزی‌ها می‌تواند تراکتور را به روزهای خوب خود برساند.


گزارش: سید مهران حسینی

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.