سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکلیف معلمان مازاد دوره دوم متوسطه چه می شود؟

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پروش گفت: جهت گروه ها از دوره دوم ساماندهی می شوند و چنانچه نیروی مازادی داشته باشیم، به دوره اول منتقل خواهند شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پروش در پاسخ  به این سوال که از امسال به بعد دوره متوسطه دوم به جای چهار پایه سه پایه می شود. تکلیف نیروهایی که در این مقطع درس می داده اند و الان بیکار می شوند چیست؟، گفت: در حال حاضر برنامه ریزی برای ساماندهی نیروهای این مقاطع انجام شده است و بر اساس دستورالعمل ساماندهی، دوره متوسطه یک دوره قلمداد می شود.به همین جهت گروه ها از دوره دوم ساماندهی می شوند و چنانچه نیروی مازادی داشته باشیم، به دوره اول منتقل خواهند شد.

زرافشان در پاسخ به این سوال که اگر باز هم نیروی مازاد در دوره اول داشتیم تکلیف چه می شود گفت: در صورتی که باز هم نیرو در دوره اول زیاد بود، این نیروها به دوره ابتدایی منتقل می شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: در اکثر مناطق در دوره ابتدایی با کمبود نیرو مواجهیم و می توانیم با نیروهای مازاد گروه های متوسطه، این کمبود نیرو را جبران کنیم.

گفتنی است به علت جدید بودن نظام آموزشی 6.3.3 در سال جاری دانش آموز پایه سوم دوره اول متوسطه (نهم) در کشور وجود نداشت که به پایه اول دوره دوم متوسطه وارد شوند و به همین دلیل در سال آینده تحصیلی پایه اول متوسطه دوره دوم حذف می شود.

منبع: خبرآنلاین
انتهای پیام/

برچسب ها: معلم ، مازاد ، دوره متوسطه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.