سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

استقبال دانشجويان داروسازي براي حضور در نوزدهمين سمينار دانشجويان داروسازي

دبیرکل نوزدهمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور از استقبال گسترده دانشجویان رشته داروسازی، برای حضور در این سمینار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ مرحله پذيرش حضور دانشجويان داروسازي به صورت آزاد و بدون ارائه مقاله در نوزدهمين سمينار دانشجويان داروسازي كشور، روز هجدهم شهریورماه انجام شد که طبق آمار اعلام شده از سوي دبيرخانه سمينار، اين مرحله از پذيرش با استقبال بسيار بالاي دانشجويان داروسازي كشور همراه بود.

دكتر عليرضا برزگر دبیرکل نوزدهمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور با اعلام این خبر، گفت: با اعلام قبلی پذیرش آزاد دانشجویان رشته داروسازی در این سمینار و آغاز زمان نام نویسی، در كمتر از يك دقيقه از آغاز پذيرش، ظرفيت تعداد افراد مورد پذیرش، تكميل شد.

وی افزود: در ساعات اوليه اين پذيرش نزدیک به هزار دانشجوي داروسازي برای نام نویسی به پایگاه اینترنتی سمينار مراجعه كرده اند كه از اين تعداد، 120 نفر از دانشجويان براي حضور آزاد در سمينار پذيرش شدند.

دبیرکل نوزدهمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور اين استقبال را نوعی احساس مسئوليت دبيرخانه سمينار به عنوان برگزار كننده اين برنامه عنوان کرد و اظهار کرد: اميدواريم همواره در تمام عرصه هاي داروسازي كشور، به ویژه گردهمايي ها و همايش هاي اين چنيني كه با هدف پيشبرد اهداف علمي و صنفي داروسازي برگزار مي شود، شاهد اين حضور دانشجويان و فارغ التحصيلان داروسازي كشور باشيم.

مهرداد مصطفوي پور دبير صنفي نوزدهمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور نیز با اشاره به این استقبال دانشجویان که موجب انگیزه بخشی بیشتر به دست اندرکاران برگزاری سمینار شده است، تصریح کرد: اميدواريم در اين سمينار كه با بدنه دانشجويي برگزار می شود، با همدلي، تعامل و حمايت بيش از پيش دانشجويان، فارغ التحصيلان و نيز مسئولان حوزه دارويي كشور، گام هاي موثر و مهمي برای تعالي آينده اين رشته برداشته شود.

وی ادامه داد: پيش از اين، در مرحله ارسال مقالات علمي به سمينار نوزدهم، حدود 950 خلاصه مقاله از سوي دانشجويان داروسازي كشور به دبيرخانه اين سمينار ارسال شد كه از اين تعداد نزدیک به 400 مقاله توسط داوران مختلف، برای ارائه در سمينار پذيرفته شده اند.

نوزدهمين سمينار دانشجويان داروسازي كشور، چهاردهم تا هفدهم مهرماه امسال به ميزباني دانشكده داروسازي شيراز برگزار می شود.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.