سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

شهرک مهرگان قزوین نیازمند 56 واحد آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به جمعیت 36 هزار ناحیه شهری مهرگان گفت: این شهرک نیازمند ایجاد 56 واحد آموزشی برای تحصیل دانش اموزان است.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سالار قاسمی در حاشیه نشست با اصحاب رسانه گفت: با توجه به استقرار جمعیتی این شهرک دو واحد آموزشی توسط اداره کل راه و شهرسازی به آموزش و پرورش استان واگذار شده که البته یکی از این واحدها تحویل گرفته شده و واحد بعدی هم درآستانه بازگشایی مدارس تحویل داده می شود.

وی افزود: با احتساب این دو واحد و چهار واحد آموزشی که در طول سال های گذشته در این شهرک ساخته شده، جمع واحدهای آموزشی ناحیه شهری مهرگان به شش می رسد که البته این تعداد واحد آموزشی قطعا نیم تواند نیازهای دانش آموزان این شهرک را فراهم سازد.

وی افزود: به جز مدارس هیئت و امنایی، تیزهوشان و فرزانگان که شهریه قانونی برای آنان در نظر گرفته مدارس عادی به جز هزینه کتاب و بیمه حق دریافت هیچ گونه وجهی را از والدین ندارند، مگر اینکه با مشارکت و انجمن اولیاء تنها  کمک اختیاری به مدارس باشد.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر قریب یک میلیارد تومان اعتبار جذب آموزش و پرورش شده است، گفت: البته برای ما که 9 هزار کلاس در استان داریم، این مبلغ تنها قریب به پانزده تا بیست درصد مدارس را تحت پوشش قرار می دهد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.