سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه سال دستبند‌ ایران به دست دارم

معدنچی:‌حضورم در تیم ملی بستگی به کادر فنی دارد

قهرمان تنیس فیوچرز‌ تهران گفت: برایم افتخار است که در همه مسابقات دستبند ایران را به دست دارم.

امیر والا معدنچی‌ در گفتگو با خبرنگار‌ سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قهرمانی‌اش در هفته دوم فیوچرز تهران بیان کرد: خیلی خوشحالم که پس از سال‌ها توانستم قهرمانی فیوچرز را برای  ایران به ارمغان بیاورم فینال بسیار سختی را مقابل حسین زاده و اخوان داشتیم و پس از دو سال که در دیدار نهایی ناکام‌ بودم توانستم قهرمانی فیوچرز را  بدست آورم.

وی درباره سطح برگزاری مسابقات اظهار داشت: این رقابت‌ها به خاطر برگزاری سه هفته‌ای که دارد تنیسور‌های زیادی را به خود جلب کرده است این مسابقات هزینه کمتری به بازیکنان وارد می‌کرد.

معدنچی اضافه کرد: ایرانی‌ها از بازی اول کار سختی را پشت سر گذاشتند من هم در بازی اول توانستم تنیسور ازبکی را شکست دهم اما به سولبرگ سوئدی برخورد کردم و در یک بازی نزدیک بازی را باختم.

 وی ادامه داد: تونی اندرویچ‌ کروات که در سید یک مسابقات بود و بهترین رنکینگش در دنیا 190 است و توانسته در هر چهار گرند اسلم‌ معتبر جهانی بازی کند اما در این  دو هفته نتوانسته قهرمانی را کسب کند.

 قهرمان هفته دوم فیوچرز‌ تهران ابراز کرد: تنیس ایران در این سال‌ها پیشرفت قابل توجهی کرده است  شاید در چند سال پیش کسی فکر قهرمانی دوباره در فیوچرز‌ را نمی‌کرد اما دیدیم که سه نماینده در دیدار نهایی داشتیم.

وی در خصوص هزینه‌ةای شرکت در مسابقات تصریح کرد: همه‌ی هزینه‌ها را تاکنون خانواده‌ام پرداخت کردند و من از آنها تشکر می‌کنم که همیشه پشتوانه من بودند و در این چند سال فدراسیون تنیس هیچ کمکی در این زمینه به من نکرده است.

 معدنچی درباره ادامه دادن در فیوچرز‌های دیگر گفت: قطعا به خاطر رنکینگ خوبی که به دست آوردم فیوچرز‌ها را پی در پی ادامه می‌دهم.

 تنیسور ایرانی در مورد حضور در تیم ملی اعلام داشت: با سرمربی تیم ملی صحبت‌های خوبی را داشتیم و هر زمان‌ که لازم باشد قطعا به کشورم خدمت می‌کنم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: سه سال است که در مسابقات از دستبند ایران استفاده می‌کنم و در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم افتخاری برای ایران است اما در خصوص حضور در تیم ملی بستگی به کادر فنی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمان ، تیم ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.