سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

خراسان جنوبی همیشه موجب فخر نظام و انقلاب است

پرویز فتاح گفت: خراسان جنوبی همیشه موجب فخر نظام و انقلاب بوده است و مردم خراسان جنوبی لایق ارائه بهترین خدمات در زمینه های مختلف هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در دیدار با استاندار خراسان جنوبی افزود: بنا داریم در سفر به استان توجه ویژه ای به مباحث اشتغال ، خودکفایی و توانمندسازی افراد و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی داشته باشیم.

 وی اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی  ولایت مدار،انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه بوده اند وخدمات قابل توجهی را به نظام مقدس اسلامی داشته اند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر توجه خوبی به این استان صورت گرفته است، تصریح کرد: توسعه همه جانبه خراسان جنوبی و رسیدن به نرم کشوری در زمینه های مختلف، مستلزم نگاه ویژه دولت و سازمان های دولتی به این استان زرخیز است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  کشور، اشتغال را ازمهمترین دستورکارهای این نهاد بیان کرد. فتاح گفت: ازدواج و ارائه تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و خانواده های تحت پوشش از دیگر اولویت های کاری  کمیته امداد درکشور واین استان پهناوراست.

وی همچنین به موضوع مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد و افزود: در زمینه بهسازی منازل مسکونی در روستاها نیز این آمادگی وجود دارد تا هرگونه کمک و مساعدت صورت گیرد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.