سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

بهره برداری 3 واحد آموزشی با 30 کلاس درس در سال تحصیلی جدید در شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر گفت: 3 واحد آموزشی با 30 کلاس درس در سال تحصیلی جدید در شهرستان اهر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سید محمد عابدی، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: 4 واحد آموزشی دیگر نیز با 48 کلاس درس نیز در حال احداث و یا مقاوم سازی می باشد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون با مشارکت خیران مدارس مختلف شهری و روستایی در شهرستان اهر نوسازی شده است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: برای توسعه کمی و کیفی و تجهیزات مدارس شهرستان اهر همچنان به کمک های مادی و معنوی خیران نیاز داریم و مسئولان شهرستان در کنار خیران هستند و  از کارهای خداپسندانه آنها حمایت خواهند کرد.

وی همچنین از آماده شدن مدارس شهرستان اهر برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برای حضور شاداب دانش آموزان در مدارس اعم از شهری و روستایی تمامی ادارات اعم از آموزش و پرورش و دستگاه های خدمات رسان با برنامه ریزی های مناسب فضای شهرستان را برای استقبال از دانش آموزان جهت ورود به سنگر تعلیم و تربیت آماده می کنند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس گفت: شناساندن دستاوردهای هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان در مدارس بسیار مهم و ضروری است.

عابدی، با بیان اینکه برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس جزء محورهای اصلی بازگشایی مدارس در شهرستان اهر است، خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در جهت برگزاری در مدارس مورد توجه قرار گرفته و در مدارس به آن پرداخت شود.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز از آماده شدن مدیریت آموزش و پرورش و به خصوص معلمان و مدیران مدارس برای استقبال از دانش آموزان برای شروع خوب سال تحصیلی خبر داد.

پورسلیمان، گفت: علاوه بر کارهای که مدیریت آموزش و پرورش برای آماده کردن محیط آموزشی برای سال تحصیلی جدید انجام داده است امیدواریم سایر ادارات نیز در روزهای آغازین سال تحصیلی ما را یاری کنند تا بدون هیچ مشکلی شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.