سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

عملیات ترمیم کمپرسور تاسیسات تقویت فشار مصطفوی

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز گفت: نیروهای این منطقه در اسرع وقت و در رطوبت ٩٠ درصدی جو توانستند این تجهیز را وارد مدار کرده و از هدر رفت گاز جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالحسین کوتکی گفت: بروز مشکل در ولوهای گس کمپرسور انجین وارتسیلا این تاسیسات سبب شد تا تعمیرات اضطراری آن در دستور کار قرار گرفته و نیروهای تعمیرات اساسی مکانیک ضربه ای آغاجاری برای اجرای این عملیات به محل اعزام شوند.

وی افزود: تاسیسات شهید مصطفوی یکی از تاسیسات مهم و عملیاتی منطقه یک بشمار می آید که باتوجه به میزان و حساسیت گاز انتقالی از آن، نیروهای تعمیرات اساسی مکانیک ضربه ای آغاجاری توانستند با حضور به موقع نسبت به تعویض و تعمیر ولوها و load and load گس کمپرسورها اقدام کنند.

کوتکی درخصوص نحوه انجام عملیات تعمیر اظهار داشت: نیروهای این منطقه در اسرع وقت و در رطوبت ٩٠ درصدی جو توانستند این تجهیز را وارد مدار کرده و از هدر رفت گاز جلوگیری کنند.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در پایان گفت: تاکنون علاوه بر اورهالها (طبق برنامه زمانبندی)، کلیه تعمیرات اضطراری در کوتاهترین زمان ممکن انجام شده و زمینه افزایش بهره وری تاسیسات و همچنین پایداری انتقال گاز را در این منطقه عملیاتی فراهم کرده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.